31 Aralık 2009 Perşembe

kesinti

bugün otobüsınan çanakkaleye doğru giderken bir orrrospu evladı laptopumu göçürdü raftan. mis gibi laptopum şu an bir orrrrrroospu evladının elinde, belki şimdi fotoğraflarıma bakıyordur ya da ne bileyim filmlerimi izliyordur. şimdi gel de küfürbaz olma. görkemin bilgisayardan yazıyorum bunu. kendi şu an tuvalette. bloguma yazı yazmak için birinin tuvalete gitmesini bekliyorum, çakal gibi boş bıraktığı bilgisayara sokulup o gelmeden bişeyler karalamaya çalışıyorum. neden? çünkü bugün bir anası sikişmişle aynı havayı soludum.
yeni bir bilgisayar alana kadar yazamam bi bok. hala bilgisayarı olan çalışma arkadaşlarım yazarlar.

hayır bilgisayarı çalıyosun da cep telefonumun şarz aletini niye alırsın piçççççççççççç?

4 yorum:

Dr.Ceykıl dedi ki...

hassssiktir. geçmiş olsun.

VoLCaNo dedi ki...

hadi bee :S
gecmis olsun

beyza dedi ki...

üzüldüm yahu kötü olmuş. bu ara duyduğum kaçıncı hırsızlık vakası bu bilmiyorum tırsmaya başladım.

esin dedi ki...

bnmki de laptopa ek olarak ipodumu, fotoraf makinemi, hatta akbilimi almıştı.
çok acıyo da geçiyo gibi sonra. biraz biraz.
şimdi çok üzüldüm yine.

geçmiş olsun.