4 Aralık 2009 Cuma

etek sarı

şu blogger'a her giriş yapmaya çalıştığımda 'beni hatırla' diyorum ve bir sonraki girişimde yine şifre yazmam gerekiyor. sikeyim, blogger bile varolduğumu unutuyor ben de doğum günümü hatırlarlar da kutlarlar deyu hayal kuruyorum doğum günü öncelerimde. msn'de kişisel iletilere falan 'bugün benim doğum günüm hem saroşum hem yastayım' yazıyorum da öyle dank ediyor millete. neyse ki babam sağ. başım sıkıştığında para gönderiyor bana taa yurdun bi ucundan.

twitter diye bi site yapmışlar, kuş koymuşlar logo diye, bik bik ettiriyolar millete. ünlü twitlerini inceledim bi süre, dünyanın çok adaletsiz bi yer olduğuna karar verdim. şimdi isim vermek doğru olmaz ama, birkaç tane dallama ünlü var ve çok kıroca şeyler yazıyorlar. 'aşkım online ol!!!' yazanları ölesiye taşağa saranlar bu ünlüleri niye follow ediyor lan? iki yüzlü, garabet, popüler olsun canımı yisinci, statükocu, konformist insan modelleri! yemin ediyom aziz nesin'e hak vermemek elde diil yavs. be hey dürzüler.

twit demişken aklıma geldi; bazı kişiler çeşitli yerlere gayet anlamsız harfler yazıp herhangi bir açıklama da yapmıyorlar. tuncay is sçsbba.. oluyor mesela, ben tuncay'ın ne demek istediğini çok merak ediyorum. sonra bunun altına comment geliyor, ayşe bsçsb....... yazıyor. ya hay dilinizi damağınızı sikeyim. bize de anlatın lan ne konuşuyosanız? stfu! lmao! lol! amk!

müzik dinlerken yürümek çok keyifli bir şey ama bir takım sosyal sorumluluk da biniyor omzunuza. örneğin; çok ağır bir şarkı dinliyorsanız moron gibi kafanızı aşağı yukarı sallamayın sokak ortasında. ya da ne bileyim, air guitar yapmayın. bir de diskoda barda canlı müzikte çalan şarkıyı bildiğini herkes görsün, anlayıp takdir etsin diye vudu yapar gibi ağız oynatan adamlar var. siz de yapmayın o çakallığı. iyi bi şarkı öğrenmişiniz lan. moda girmişken seslendiğimiz zaman rol kesiyosunuz bi de; '... i had a feve.. ha ne dedin hacı?' diyosunuz. idrak öncesi volüm yükseltiyosunuz ki şarkıyı ezbere bildiğinizi ve tam o an trans halinde tekrar ettiğinizi anlayalım. ben sizin boncuklu kolyelerinizi sikeyim. çevredeki bayanlar çabanızı takdir edip koynunuza girebilir ama ben girmem. bana yediremezsiniizz!
isterseniz bu yazıyı çok sevdiğim bir filozofun konu hakkında yaptığı yorumla bitirelim;

''ohoo amına koyim her söylediğimi 'çok sevdiğim filozof' imzasıyla yazılara koyun, üzerimden prim yapın; iki kuruş borç istedik miydi tin tin kaçın. amınoğlları.''
Albert Camus

Hiç yorum yok: