16 Aralık 2009 Çarşamba

die motherfucker die!

klasik vize sıçışlarımın ilki bugün gerçekleşti. takmıyorum artık pek. 'benden daha zeki olabilirsiniz ama ben sizden daha akıllıyım' deyip duruyor adam. akıllıymış, çünkü aklını kullanmayı öğrenmiş. biz denyoymuşuz. dedim 'marduk gelince ona söyle sen bunları' dedi 'bu yaptığın fight club izleyip birbirini tartaklayan aptal insanların yaptığına benziyor' dedim 'alakası yok'. tamam, ilk söylediğinden sonra kurduğum diyalog kafamın içinde gerçekleşti. gerçek olsun istedim ama götüm yemedi sinirli adamın damarına basmaya. marduk falan da gelmeyecek zaten, inanmıyorum. kimsenin duymadığını var sayarak 'keşke resim öğretmenliği okuyaymışım' diye mırıldandım, cevap yetişti hemen; 'biliyon mu ki resim yapmayı?' e şimdi öğrettiklerini de bilmiyorum ki. öğrenirdim yavaş yavaş. olan olmuş gerçi.

hırs yapıp kastığım tek bir ders var, onun fotokopileriyle boğuşuyorum uzun süredir. yarın sınavda yardıracam. nefes alayım diye geldim. şebnem ferah çok bağırıyor dedim dikkate almış galiba, sesini kısmış.

psikolojide terim olarak karşılığı var mı bilmiyorum ama bilgisayarı açınca ilk yaptığım şey masaüstünde arka arkaya refresh yapmak. küçük bir anlığına simgeler kaybolup tekrar beliriyor, başka bir işe yaradığını görmedim. sonra mouse tıklı halde simgelerin üzerinden geçip kare içine alıyorum alayını. neden yapıyorum bilmiyorum. sonra açtım facebook'a baktım, yine kim üzerinde çeşitli sıfatlar yazılı beyaz zemin üzerindeki sıfatlardan birini bana uygun görmüş onu çok merak ediyordum. şu sik moda olduğundan beri her girişimde remove tag yapıyorum 50 tane. tek sıra halinde işeyen 7-8 çocuğun olduğu fotoğrafa bile insan tagliyorlar ya. sikeyim yok mu sizin işiniz gücünüz. ve ayrıca, o siktiğim toplumsal beğeni kriterleri dışında kalan ayrık dişli, ön dişleri büyük, teni esmer, saçları ilginç, bıyıkları çok uzun, doğulu görünüşlü.. ve sair insanların bir araya getirildiği fotoğrafların üzerine sırf komik olsun diye üniversite öğrencisi çok kültürlü arkadaş çevresinin isimlerini taglayan adamın yaptığı nazarımda ırkçılık kadar büyük bir ayıptır. her boku bilen adamlar böyle durumlarda niye 'ahahahah' yapıyor hiç anlamıyorum. tasvip edilir bir yanı yok ki yapılanın. 'hahaha kaşları birleşik adam, hemen bunun üstüne birini taglayayım da eğlenelim' nası bi kafadır ben anlamadım. insan lan onlar. it. bu dallamalığın savunması nasıl yapılır onu da çok merak ediyorum. yaptıklarının meşru olduğuna ve amaçlarının sadece eğlenmek olduğuna beni nasıl ikna ederler acaba. gerçi siklerinde miyimdir o ayrı. ben açıkçası freudyen yaklaşırım bu olaya. bu çabanın altında 'napsam da birilerinin dikkatini çeksem, onlara komiklik yapsam onlar da benimle birer hamburger yemeyi kabul etse' altmetnini ararım. arar buluruum izinii biliirsiin.. sikeyim KürşatGiray nickli adama cam açtırdım 3 erkek nah çekiyor bana. hani kızlar olacaktı? sarışın esmer kumral? kız demişken, bugün aynen şu cümleyi duydum; 'çok rahat kız abi yaa, amına koyim diyo'. ahahahahaadhadagj. nasıl lan? biz deyince niye rahat olmuyoruz abi? ölelim mi?

dün rüyamda film gördüm. 2 kere kalkıp tuvalete gittim, tekrar daldığımda kaldığım yerden devam etti. vizeden sıçmamın nedeni bu bence. beynim uyurken çok çalışıyo, uyanıkken yorgun oluyo, tam kapasite çalışmıyo. en azından bence.. gideyim ders çalışayım.

1 yorum:

beyza dedi ki...

"tek sıra halinde işeyen 7-8 çocuğun olduğu fotoğrafa bile insan tagliyorlar ya."

eheheheheh :D