3 Aralık 2009 Perşembe

fokur fokur

yaşanan büyük çaplı kazan kaldırma eyleminden sonra ilk defa uğradım az önce. ne var ne yok bakayım dedim; bi bok yok. olsa keşke.. sözlük içinden bi kaç arkadaşım vardı, dumanlaşırdık sık sık, onlar napıyo diye baktım, onlar da gitmiş. kalmamış kimse.
eski yazılara baktım, ciddi ciddi kasmışım yazarken, nası bi hevesse o dönem yaşadığım.. eğlenceli şeyler çıktı.

bi hesap alıp trollük yapsam sayke giyotine sokar kafamı, ondan tırsıyorum. ulan hiç yoktan hüzünlendiriyosunuz adamı akşam akşam. anıları canlı tutayım derken kirlettim. bir sürü anlatım bozukluğu, imla hatası falan yapmışım. kimse de uyarmıyor.

''sözlükten kim gitsin diye anket yapsalar gözüm kapalı bunun adını veririm. bzymgs derim. gözüm kapalı olduğu için yanlış yazıyorum. bak bu kadar ayrıntılı düşündüm. zaten ne biçim nick lan bu? byzgms diye nick mi olur?

çok artist. tool dinliyor bir de.. 8 tane kulağım olsa bir tanesiyle dinlemem ben onları. ayheytcha.
artemis entreri 03 nisan 2009 00.29 ~ 03 nisan 2009 00.31''


haha, bunu kovdum sözlükten gitmedi lan. bir sürü de enfes aldım o entry'e. o sözlükten burayı bi sen okuyosun byzgms, sana sardım. kirliden de kovacam seni. aflkalşkglşa.




selahattin kişisine de ayarı verdiğime göre artık rahatça uyuyabilirim. hoşgelmiş selahattin kişisi.

5 yorum:

beyza dedi ki...

kirlide kaç entrymi gördün de kovmak istiyorsun bre densiz?

gökan da dediydi, yanlış mı yaptık hata mı ettik acaba diye. o lanet yerdeki eğlence şimdi yok ben de hislendim bi an.

burası aslında bana ait dedi ki...

ama bence hislerimiz bizi daima zayıf düşürür. ben işimizi profesyonelce yaptığımıza inanıyorum. bir ay daha kalsak kovulacaktık zaten. kriz yönetimi konusunda tek bildiği insan uçurmak olan despot bir yöneticiye verilebilecek en iyi cevabı verdik, 1789 senesinde fransız dostlarımızın yaptığını yaptık. huzur isyanda.

şu yukardakini yazarken üzerimde takım elbise vardı desem sorgulamaksızın inanırsın bence. aflkalşga altı üstü sözlük bıraktık.

beyza dedi ki...

ben de altı üstü geyik yaptım evladım. du şimdi öbür postuna gülüyodum.

göz ve nizam dedi ki...

ama mademki doğru bir kullanım =)

Unknown dedi ki...

ah be artemisim entrerim o yazıda adım geçmedi ona mı yanayım yoksam can sıkıntısından neye yanayım kestiremedim. hayır tamamen can sıkıntısından yazıyorum bu yorumu yoksa herhangi bir amacı yok. neyse kal sağlıcakla derse falan gir arada, sigarayı da az iç ya da siktir et varsa fazla sigaran bana da gönder :)