13 Aralık 2009 Pazar

torpil



fight club'da project mayhem üyeleri eve girip temizlik yapabilmek için 3 gün boyunca kapının önünde aç susuz uykusuz beklemek zorunda. sırf narrator iti göğsünde ağladı diye katakulliyle içeriye sokulan bob, project mayhem'in tek şehidi.
torpili yeryüzünden silsek üretim/tüketim dengesi nispeten daha dengeli olur bence.

ortaya hayali bir kız farzedin. bu kızın en yakın arkadaşının yakın bir arkadaşı kızı beğeniyor ve kızın arkadaşına gidip 'bana bunu yap' diyor. resimdeki kardeşimiz ise dişiyle tırnağıyla deşip ekmeğini taştan çıkarmak zorunda. ortadadaki kızı muhtemelen iyi ilişkilerini kullanan anonim herif kapacak. peki resimdeki kardeşimizin vadettiği mutluluğu sunabilecek mi? hiç sanmıyorum..

beni işe alın diye mis gibi cv uzattığınız müessesenin boş kadroya müdürün arkadaşının oğlunu almasıdır ülkeyi karanlığa gömen. gurur duyun ibneler. askerliği de muş'ta yaptırın oldu olacak.

Hiç yorum yok: