19 Aralık 2009 Cumartesi

avatar!

şehirde 3d gösterim yapan sinema yok dedim, günahını almışım şehrin, varmış. gittim avatar'ı izledim. bence daha iyisini yapamazlar. herifin tekine atılan yumruk sanki bana geliyormuş gibi gard aldırdı bu film bana. bunun bir adım ötesi herifin tekinin yediği yumruğun acısını kendi suratımda hissetmemdir ki bu tercih edeceğim bir teknik değil. tek dezavantajı kendi gözlüğümün üstüne 3d gözlüğü takmam oldu. bi süre başımı ağrıttı bu.

uyku düzenimi gene mahvetti itler. gece 4'te tekme tokat uyandırıp 'hadi ihale atcaz' denir mi insana ya? şimdi uykum var onların yüzünden. ama maçı da izlemem lazım. uyanık kalabilmek için serçe barmağımı kesip yaraya tuz bastım. uykuluyken yazı da yazılmıyo. basmadım tuz falan, yalan söylüyorum. vaktiniz olursa avatar'ı izleyin siz.

Hiç yorum yok: