16 Aralık 2009 Çarşamba

çok çirkin ve aptalsın keşke ölsen [HQ]



bu tip insanlardan hiç hazetmiyorum. tamam bill baltanın teki ama olaydaki asıl dallama karının kendisi bence. çevremde de birçok kez şahit oldum bu tür olaylara. sevgilisine arkadaşının telefonundan mesaj atanlar, seni gördüm çok beğendim diyenler. kurban çıkıp 'benim sevgilim var siktirol git' derse götleri tavana vuruyor, aksi olursa sinirden köpürüyorlar. allah bin belanızı versin be.

ben bir de hayvanları insanlardan daha çok sevdiğini iddia edip bu iddiasına 'insanlar pis dünyayı kirletiyolar küresel ısınma bla bla' diye kılıf uyduranlara çok kılım. diyelim ki reenkarnasyon var, sen de öldün ve reenkarne olacaksın. inşallah çay kaşığı olarak yaşarsın ikinci hayatını. konuşamıyosun en azından. sikeyim çeneni.

şu HQ olayına da bir çözüm getirilmeli bir an önce. son zamanlarda izlediğim videoların neredeyse tamamı HQ ile bitiyor. fakat izlerken pikselleri sayabiliyorum. demek ki HQ değil o. hadi yaptınız bi hata, kodunuz o ibareyi oraya, olm bari resim kolajlarına HQ demeyin lan. videosuz şarkı dinliyorum, çiçek böcek resimleri geçiyor paso, arada kırık kalp illüstrasyonları falan çıkıyor, bu videonun adı şarkı [HQ]. ne HQ amına Q? orjinal blu-ray filme gömdüm cebimdeki paranın büyük bir kısmını, kalan kısmıyla da yörsan vişne reçeli aldım. aha buyur işte, ayranı yok içmeye gidip blu-ray alıyor. kendime de kızıyorum bazen.

laika yayınevi diye bi yayınevi var, onların bastığı kitaplardan almayın. para kazandırmayın. 3 gün önce mail attım hala cevap gelmedi. 3 aydır çeviri yapacaklar da kitap yayınlayacaklar. eliniz bu kadar ağırsa verin ben çevireyim lan. belki de dozu kaçmış sitemime alınıp cevap vermemişlerdir.. adresimi beğenmemiş de olabilirler. lise 1 de aldığım mail adresini hala kullanıyorum, çok malca bişey almışım hakkaten. msn istedikleri zaman yutkunup tek nefeste 'sen ver ben kaydediim benimki karışık biraz' diyorum. halbuki yenisini açsam utanıp sıkılmama gerek kalmaz.

Hiç yorum yok: