11 Kasım 2009 Çarşamba

Sense of humour



''Fenerbahçe, sezon sonunda G.Saray'la sözleşmesi bitecek olan Harry Kewell'ı kapmak için şimdiden harekete geçti

Son yıllarda transfer etmek istediği isimlerle ilgili çalışmalara çok önceden başlayan Fenerbahçe, müthiş bir yıldızı daha şimdiden gözüne kestirdi. Fenerbahçe'nin transfer etmesi halinde Türkiye'de çok büyük yankı uyandıracak olan
bu isim Galatasaraylı Harry Kewell'dan başkası değil. Sarı-lacivertli ekip, sezon sonunda Galatasaray'la sözleşmesi bitecek Avustralyalı futbolcuyu kapmak için şimdiden planını yaptı.

Cimbom, yıllık 2.5 milyon euro ödediği 31 yaşındaki futbolcuya, yeni sözleşme için daha düşük bir rakam önermekten yana. Ancak Kewell'ın indirimi kabul etmeyeceğine kesin gözüyle bakılırken, bu anlaşmazlıktan yararlanmak isteyen Fenerbahçe, yıldız futbolcuya istediği ücreti verecek. Sarı-lacivertlilerin, aracılar vasıtasıyla Kewell'ın menajeri Bernie Mandic ile konuyu görüştüğü ve olumlu mesajlar aldığı kaydedildi.

Kaynak: FOTOMAÇ''

3 yorum:

futbol dili ve edebiyatı dedi ki...

Kolay gele. Saat ve takvimli rotasyon çok güzel duruyor. Belki diyorum bende siteme eklerim. Bir yol gösterirsin artık! Bol güncellemeli günler.

PS: Aslında bize katılsan çok sevinirim. Ama ben böle iyiyim diyorsan da yine zevkle seni buradan okuruz..

burası aslında bana ait dedi ki...

kodu bu.
aslında sadece futbol hakkında yazacağım bir yere katılmak iyi olur. buranın ziyaretçileri genelde futbolla alakasız insanlar oluyor, müşterinin ayağını kesiyorum futbol konuşarak.

PS: kodu kopyalamıştım ama HTML'niz kabul edilemez diyor. nasıl yapacaz?

Uğur ! dedi ki...

Kodu mail adresime gönderirsen başarabiliriz sanki, ve bize katılabilir olman çok harika. Mail adresine ulaşamadığımdan ötürü yazar daveti gönderemedim. Eğer mail adresime dönersen bir başarı daha elde ederiz. Görüşürüz.