14 Kasım 2009 Cumartesi

Fotoşap



forma yakışmamış açıkçası. şişman göstermiş. ben messi olsam sırf bu sebeple galatasaray'a gelmezdim. zati gözünün teki seğiriyo, haykoya dönmüş.
anasını satayım heriflerde elektrik direği gibi boğaz oluyo ya.. kessen kesemen.

bir de resmi sitede yayınlanan futbolcu fotoğraflarıyla alakalı bir sorunum var. bakın 2 sene oldu, 2 senedir 'kewell gülüşü' diye kavram bile türettiler ama koydukları fotoğrafa bak;



ya olm bi nanik yapın, bişey yapın güldürün şu adamı kameraya bakarken. dedeme benzetmişiniz lan herifi.



bak bu biladerim nası gülüyo. nası memnun halinden.
ben liseye giderken her yıl dönemin ilk haftalarında öğrenci kartlarında kullanılmak üzere fotoğraf çekimi yapılırdı. bir gün nöbetçi öğrenci gelir, 'fotoğraf çekilcekmişiniz aşağı inin' derdi. biz de telaşla tuvaletleri doldurup musluk suyuyla saçlarımızı şekle sokmaya, nispeten yakışıklı görünmeye çalışırdık. ve ne yazık ki hiçbirimiz başaramazdık. her teli ayrı yönlere bakan ve parlamakla parlamamak arasında gidip gelen saçlarla geçerdik objektifin karşısına. saçların tam olmadığının farkında olduğumuz için endişeli bir ifade olurdu suratımızda hep. çeksin de gideyim der gibi bakardık. lise öğrenimim boyunca hiçbir fotoğrafta güzel çıkamadım bu yüzden. tüm fotoğraflarımda karşımdaki insan tenasül uzvunu gösteriyormuş gibi bakmışım. şimdi o fotoğraflara baktıkça allah çok şükür diyorum. bunu neden anlattım; çünkü sabri de bizim yaşadığımıza benzer bir heyecan yaşamışa benziyor. sırf fotoğraf çekileceği için saç ve sakal uzatmış sanki. emanet gibi duruyor sakalları..

Hiç yorum yok: