13 Kasım 2009 Cuma

I'll be there




22 kasım'da oynanacak Galatasaray-Manisaspor maçına gitmeye karar verdim. biraz tuzlu oldu ama farkmaz. ali sami yen stadında maç izlemek paha biçilehe. fazla klişe. biletim sabri sarıoğlu önü. herhangi bi yamuğunu görürsem nazikçe uyarırım. ayrıca harry kewell ile aynı havayı soluyacağım, belki benim bozuk param dönüp dolaşıp onun cebine girecek. en çok da ayhan akman'a direkt olarak küfredebilme şansı cezbediyor beni. inşallah ilk 11 başlar.

bütün başlıkları ingilizce açtığım için çok sinirlenen oktay sinanoğlu dün karabasan olup uykudayken beni boğmaya çalıştı. mevzuya erken uyandığım için zor kurtuldum elinden. 'what the fuck is wrong with you?!' derken ortadan ikiye ayrıldı, kayboldu. güneş gören vanpir gibi, ingilizce şakıyınca çeşitli şekillere giriyo.

ayhan akman.. nolur sürekli geri pas at. i feel so hooooligan. ahh, sorry oktay, sorry sinanoğlu.

Hiç yorum yok: