6 Mart 2009 Cuma

reddeden kızın orospulaşma süreci

reddedilen gencin denyolaşma sürecine paralel olarak ilerleyen süreç. bu hadise üzerinde yaptığım bir takım araştırmalar ve hadisenin özünü kavrama konusunda gösterdiğim extra terrestrial azim sonucu bazı şeyler şekillendi kafamda. şimdi ortalama bir reddediliş öncesi, reddediliş esnası ve reddediliş sonrasını inceleyelim;

reddedilişe 10 gün,
''ya abi anlamıyorsunuz sibel benim için yaratılmış diyorum size. o yemyeşil gözlerinin üzerine düşen sarı perçemi, pamuk elleri, kiraz dudakları.. hepsi benim için. seviyorum ben onu, hem de her şeyden çok. dünyada gerçekten sevebileceğim ve sevgimi hakedecek tek kişi o. (siktir git) bu kadar yakınımda olduğunu bilerek bu kadar uzak olduğunu hissetmek çok yoruyor beni, yarın ilk iş teklif edeceğim.''

reddedilişe 4 gün,
''evet, hala teklif edemedim ama bir sorun neden edemedim? onu gördüğüm an midem yerinde takla atıyor sanki. bana baktığı an içimde bir yerlerde bir şeyler yanıyor, alev alev üşüyorum, ellerim titriyor. (mal) ama yarın mutlaka çıkacağım karşısına.''

reddedilişe 1 gün,
''bu akşam çekelim kafaları. belki sarhoş olduğum zaman söyleyebilirim ona içimden geçenleri. yarın mutlaka..''

reddediliş anı,
''- seni seviyorum, hem de her şeyden çok.
+ bba..
- dur, lütfen sözümü kesme. şimdi bana deli diyor olabilirsin, senin gibi birinin benim yanımda ne işi var diye düşünüyor olabilirsin, bu hakkın, çünkü sen en iyisine layıksın. ama ne olur bir şans ver bana. seni dünyanın en mutlu kızı yapmam için bir şans istiyorum senden, tek bir şans.
+ aağ..
- lütfen, hemen cevap vermek zorunda değilsin. biraz düşün ve bana hayatım boyunda duyup duyabileceğim en güzel 'evet' kelimesini söyle.
+ refik sen leş gibi içki kokuyosaan!
- bu, şu an için üzerinde durulmaya değmeyecek bir konu. evet, nedir cevabın?
+ refik seni anlıyorum ama ben bir ilişki düşünmüyorum. bir ilişkiden yeni çıktım ve kafamı toparlamam gerek. (bu geri zekalı da sanki üst üste maça çıkacak futbolcu gibi. birini yeni bitirmiş, toparlanması lazımmış. ampul.)
- tam..tt..tammam o zzman.. elvvedda..

reddedilişten 2 gün sonra,
''belki ona biraz zaman tanımalıyım ha, ne dersiniz?''

reddedilişten 5 gün sonra,
''o orospu çocuğu batuhan'la çıkıyomuş. kahpe işte nolacak. amına kodum orospusu. zaten bende kabayat, değer verilecek insanları hep yanlış seçiyorum. orrrosspuuu! ama bundan sonra yook, benim hayatıma girecek kız namuslu olacak, bunun gibi orospuluk yapmayacak, batuhan piçiyle çıkmayacak.''

reddedilişten 10 gün sonra,
''ya abi anlamıyorsunuz ayşen benim için yaratılmış diyorum size. o yemyeşil gözlerinin üzerine düşen sarı perçemi, pamuk elleri, kiraz dudakları.. hepsi benim için. seviyorum ben onu, hem de her şeyden çok. dünyada gerçekten sevebileceğim ve sevgimi hakedecek tek kişi o. (ben sana siktir git demiştim) bu kadar yakınımda olduğunu bilerek bu kadar uzak olduğunu hissetmek çok yoruyor beni, yarın ilk iş teklif edeceğim.''


hasılı, bir erkek karaktersizse ve kompleksliyse aşık olduğunu sandığı bir kız başka biriyle çıkmaya başladığı an orospu olur. eşyanın tabiatı gereği. tabiat ana'yı bangbus'da görmüşler bu arada.. ne işi varsa orda.

yarrak kafalı ve aşıksanız hayat hiç güzel değil.

1 yorum:

beyza dedi ki...

enfes.

(burada buton yok.)