6 Mart 2009 Cuma

ismail, ur so gay

bizim arka sokakta oturan ismail diye bir herif var. kablosuz modem almış kendine, bütün şehrin kullanımına açmış sanki allahın belası herif. sabah bağlanmaya çalıştım, 'kablosuz ağa max 12. kişi bağlanabilir ve ne yazık ki sen bağlanmaya çalışan 78. kişisin' uyarısını verdi. ulan ismail danası, modeminin adını ismailsavas koymuşsun, şifreni de ismailsavas yapmışsın, yediriyosun kotanı cümle aleme. yoğunluk nedeniyle sadece geceleri bağlanabiliyorduk, ismail maymununu gözünü açtı, geceleri modemin fişini çekiyor. ne istiyorsun bizden ismail? fatura gelince görürüm ben senin o meymenetsiz sıfatının alacağı şekilsiz ifadeyi..

bana sunulan devamsızlık hakkı bir peniste vücut bulmuş, hızla götüme doğru yaklaşıyor. yakın bir zamanda girmesinden endişeleniyorum. 6 kredi kaldı..

1 yorum:

Sincell dedi ki...

ahah enayi ismail.
adamın arkasından konuşmuş oldum böyle gelsin suratına da söylerim. enayi enayi.