19 Şubat 2009 Perşembe

van minüt

hacılar&bacılar ve çok sevgili zehirli mantarlar. bugün farkettiğim bir ayrıntıyı bugün farkettim sonra da ben çok mut.. öff, ulan nasıl uzatılıyor bu cümle? bugün farkettiğim ayrıntıyı bugün farkettim. zaten dün farketsem bugün farkettiğim ayrıntı olmazdı. farz edelim ki yarın farkettim, o zaman da dün ayrıntı olan sağda solda demez mi 'pantolonumuz düşüyor' deyu? demezse allah bin belasını versin. neyse, bak yukarıya başlık mahiyetinde iliştirdiğim ufak bir şey var, içeriği de 'van minüt'. ha sen gerizekalısın, sen öküzsün, senin kafanın içi saman dolu, ben demesem anlayamayacaksın orada 'van minüt' yazdığını. sinirlensene abi. desene 'ha ben gerizekalıyım, ben öküzüm, benim kafamın içi saman dolu, sen demesen anlayamayacam orada 'van minüt yazdığını' deyu? hakkını aramıyosun ondan sonra vay efendim hakaret ediyorlar, tay efendim mağdurum, kay efendim sihirli bir değneğim olsa savaşları bitirirdim.

neyse ya, konudan saptım. şimdi malumunuz üzre başbakanımız davos'da tatsızlık çıkardı, vurdu kapıyı çıktı gitti. o olayın yansıması hala sürerken farkettim ki, ben davos krizinin vuku bulduğu andan bu yana bir kere bile 'van minüt' veya 'daha da gelmem x'e' esprisini yapmamışım. yemin ediyorum yapmamışım. gören duyan varsa gelsin uzun uzun konuşalım.

kendimle gurur duydum. babam bilse o da gurur duyardı, eminim. mizah unsuru olarak kullanmayacağım bu tepkiyiii, yapmayacağım van, demeyeceğim minüüüt. welkam tu dı jangıl.

allah benim belamı versin..
ingilizce kelimeleri okunuşuyla yazanlara da müthiş kıl olurdum. demek ki allah bir yerden verirken bir yerden alıyormuş. ay layk it. bak yine..

1 yorum:

Sincell dedi ki...

ahaha mükemmel bir yazı tebrik ediyorum sizi:D