4 Şubat 2009 Çarşamba

İçime şehirler kaçıyor

- bizim peder beye 'sigarayı bırakmazsan kendimi evlatlığından reddederim' diyen dillerimi sikeyim. sigarasızlıktan perdeyi yakıp dumanını içime çektim az önce. halbuki o içerken pakedinden tırtıklıyordum bazı bazı. o bunu hiç bilmedi. çünkü ben bilsin istemedim. allı yeşilli 7 tane çakmağım var, bir tane bile sigaram yok. allah belasını versin nikotinin.

- bir dönem erotik hikaye okudum. dönemi az çok tahmin edersiniz, lise sıralarında dirsek çürüttüğüm vakitler. arkadaş bu adamlarınki nasıl sapkın bir hayal gücü inan anlayamadım. hele ensest hikaye yazan ruh hastalarının ağzının içine sıçayım ben afedersin. gerizekalı sapık. katiil.

- katil dedim de, çocukken 'büyüyünce ne olacaksın?' sorusuna 'katil' diye cevap veren bir arkadaşım vardı. intihar etti iki yıl önce. hayallerinin peşinden gittiğini söylüyorlar, bana kalırsa ibnelik yaptı.

- cennet'in çocuğunu sokak ortasında döven annelerin de ayakları altında olup olmadığını merak ederim zaman zaman. ya da cami avlusuna bırakan annelerin? eğer öyleyse işimiz yaş..

- spor gazetesi çıkarmak bana göre dünyanın en kolay işlerinden biridir. bir gece öncesinden football manager oyna, en pahalı futbolcular arasından birini beğen, ertesi güne 'x fener'de' diye manşet at. rahatlığa bak lan. sermaye olsa anında açacam bir tane spor gazetesi. yaratik. yaramaç. yaragol. yarak.

- şimdiye kadar sadece bir kez kaptırdım kendimi sözlük jargonuna ve bir kez gerçek hayatta bu jargonu kullanma gafletinde bulundum. canımı sıkan bir arkadaşımın kız arkadaşına 'ya bi siktir git çay koy' dedim. o garibim de gitti çay koydu getirdi. ne bilsin o sözlükçe konuştuğumu..

- bir kova parfüm sürünüp otobüse binen kızları sikesim geliyor zaman zaman. dizginliyorum ama öfkemi. hayır dağlardan gelen skindirik ferahlığının kokusunu seven var, sevmeyen var. saygılı olacaksın.

- 'sigaram yoktu' bahanesi bir cinayete meşruiyet kazandırabilir bence. işleyecem birazdan, anayasa taslağını hazırladım kendimce. du bakalım belki yerler.

- pembe oje süren kadını sevmem. onu seveni de sevmem. onu sevmediğim için beni sevmeyeni ben hiç sevmem. benim kendisini sevmememin hiçbir anlam ifade etmeyeceği insanı da sevmem. o beni bir sevmezse ben onu iki sevmem. gördün nü, bunların hepsi pembe oje yüzünden. üretici firmasını da sevmem.

- zeki müren türkçesi ile konuşan insana saygı duyarım, otobüslerde yer veririm. gerekirse reca ederim, gerekirse kelebekim.

- bülent ersoy türkçesi ile konuşanı sevmem. pembe oje fırlatırım alnıyın çatına. ben zaten bülent ersoy'u da sevmem.

2 yorum:

beyza dedi ki...

sigara fena.
nikotin, nedir ki yani ne kadar mükemmel olabilir?
egzozun dumanından kaçıp içe duman çekmek ne kadar zevk verebilir ki?

Unknown dedi ki...

nikotin güzeldir.
nikotin candır.
cana can katandır(oha oha çüş oha)

sigaram yok lan. fonda çalan şarkı ne peki?

-beeen sigara dumanınınnnn altııındaaa yana yanaaa gizliicee kül olduuuummmm...