12 Nisan 2010 Pazartesi

selam. otobüsle giderken cam kenarına oturdum ve birden aklıma yolun fotoğrafını çekmek geldi. makineyi otobüs camına dayadım ve doğru anı bekledim, o an geldiğinde elim deklanşörde hazır bekliyordum. bulanık yol çizgileri, arabalar ve birkaç trafik levhası soktum kadraja. inanılmaz heyecanlı bir deneyimdi benim için. fotoğrafımı burada sizinle paylaşacaktım ama bağlantı kablosunu bulamadığım için bilgisayara atamadım. bu fotoğrafımı fotoşop yapıp fotoğraf paylaşım sitelerinde paylaşmayı düşünüyorum ama bir türlü isim bulamadım. sizce ismini ne koyayım?




hayatımda başka gelişmeler de var. şimdilik en göze batanı az önce aldığım bir mail. sizinle paylaşmak istiyorum;

''merhaba, ben polldaddy.com adminiyim. arkadaşım napıyosun sen ya? allah senin belanı versin, derdin ne senin? siteyinin ciddiyetinin üzerine bağdaş kurdun, gazete serdin domat ekmek yiyosun üstünden. biz bu siteyi sen goygoy yap diye mi açtık lan? sen bandwith ye diye mi açtık?
senin ip'ni aldık olm, fbi'a bildirdik, 10 dakikaya camını kırıp içeriye girecekler. bundan kelli sitemize giremeyeceksin, ekmeğimize kan doğrayamayacaksın.''

peki sizceeee




yarın da öğlen vakti şehir meydanına kuş yemi serpecem, sonra kuşlara taş atıp kanat çırptıracam, onlar tam uçarken fotolarını çekecem. o fotoğraflarım için de birkaç isim var kafamda.

özgürlüğe kaçış, eey özgürlük, özgürlük çığlığı, özgürlüğe giden yol, özgürlüğe çırpılan bir çift kanat, özgürlük yolunda, özgürlüklü kuş, özgürlük girmeyen eve kafam girsin gibi isimler düşünüyorum. en doğru kararı verebilmek için yardımlarınızı bekliyorummmmm. şimdi uyursam sabah uyanamam ve dersten kalırımm. serçe parmağımı dişledim ve burger king tuzu bastımmm. uyumak yokk uyku yokkk. oha cam kırıldı.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

"bok mu var da uçuyorsunuz ayaklarınız neden var" olabilir aslında :D

burası aslında bana ait dedi ki...

selam.
yere serptiğim kuş yemlerine yönelip hain tuzağıma kendi kanatlarıyla gelen zavallı kuşlara tekmeler savurdum fakat hiçbiri kaçmadı. zaten hiçbir zaman korkutucu bir tipim olmadı. yem gagalayan kuşlara bile diş geçiremedim.

sonuç olarak elimde kuş resmi yok. yarın korkuluk kıyafeti giyip bir de öyle deneyeceğim.
adsız arkadaşım sana da katılıyorum. sonuçta ayaklarımız yürümek için var. btw, bize ismini bağışla pls.

Adsız dedi ki...

şimdilik adsız olarak kalsın belki ilerde bir gün :P :D:D

burası aslında bana ait dedi ki...

oldu o vakit. o gün geldiğinde buralarda olurum :)